Summa sidvisningar

torsdag 1 september 2011

Hund

Idag har jag haft en as bra dag på jobbet faktiskt.. Jag lekte till och med med en liten liten hund som en as gammal tant hade asat med in i butiken. Den började jaga mig och hetsade för att jag dammade med en dammvippa. Den stuttsade också as högt.
Men det var lite drygt i slutet av dagen för det stod två gubbar och sliskade sjukt länge vid porren. Fick schasa ut dom tillslut..

Jag vill ha mina nya skor.. Jag vill ha en lägenhet. En på mitt jobb sa idag att det är helt omöjligt att få en. Då dör jag, säger upp mig och flyttar till något ställe där jag kan få en lägenhet.. Börjar bli trött på det här nu faktiskt.
Skrapade 17 triss i dag, i hopp om att vinna tillräkligt för att köpa en lägenhet.. Men det blev ta mg fan ingenting, jo 25spänn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar