Summa sidvisningar

tisdag 27 september 2011

Diet

Det är lite kul, för nu kollar jag på >>Landet brunsås<< och dom snackar om att man bantar hit och dit och sen sväller man upp som ett fetto efter något år.. eller efter bara ett tag. my god, as bra citat helatiden så jag att jag inte hinner med.. MEN, dom snackar om olika dieter.. Och jag har ju faktiskt testat olika dieter hit och dit, men aldrig klarat mer än några dagar - haha!
En gång faktiskt gick jag ner typ 10kg, på 1,5 månad, men det var massa fuffens i det.. Men så nu två, tre år efter så har jag gått upp till precis samma vikt som jag hade då.. Det varade enbart så länge jag sysslade med det..

Jag går nu den här veckan på >>sportlunchsdieten<< Det betyder att jag enbart äter choklad och sallad. En diet jag själv kommit på..
igår gick jätte bra, idag gick AS bra.. i morgon kommer det gå ännu bättre.
Det är sjukt djammy, det är sjukt nice och jag mår sjukt bra. Det är kul att testa liksom.
och nästa måndag blir det kanske frukt dieten, beroende på hur jag känner för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar