Summa sidvisningar

torsdag 3 mars 2011

Pizza Porr

- Du Lena..
- MMm..
- Jag har funderat ett tag.. Alla porrfilmer som görs idag.. Dom är så oäkta och tråkiga..
Det är liksom ingen som tar från verkligheten..
- Vad menar du?
- Jo.. Men det där med äkta kåthet liksom.. Där man känner och ser.. Precis som vanligt sex..
- Jo...
- Jo.... Men ska vi inte göra det då?
- Vad menar du, ska vi försöka göra vår egna porrfilm?
- Ja.. det kan väl inte vara så svårt att göra en amatörfilm.. Du har ju en bra kamera.
Vi ska bara ta kameran och filma det som händer..
- Tja.. Varför inte?!
- Ja.. och vi kan medverka själv, eftersom det är våran egna porrfilm.. och så får vi ju egentligen sex!
Vi gör ett test nu direkt.. Jag har en ide!
Du tar ett nytt band och laddar videokameran. Så ringer jag efter pizzabudet!
- Vad menar du?
- Ladda kameran, så ska du få se!


(knackar på dörren)
- Koom iiin..
- Hej, Pizza!
- Tack! Du.. Jag har ett litet problem.. Jag glömde att ta ut pengar, så jag kan tyvärr inte betala..
- Ja.. då tar jag den med tilbaks..
- Nej, vänta! Kan vi inte göra upp betalningen på ett annat sätt?
- Vad menar du?
- Jag... kanske kan knulla av pizzan?
- Jaaaa, det kan du nog göra!
- Mm, men vänta lite, det finns 1hake.. Du ska knulla mig, och så ska min väninna filma det hela..
Lena.. kommer du med kameran?



- Mm, min favoritpizza, Caprikuk!


2 kommentarer: