Summa sidvisningar

tisdag 17 juli 2012

Knullar med Arvingarna

Jätte kul. D. Jonny låg med en från arvingarna. I förrgår, och kanske igår. Man jan ju liksom inte hålla på att ligga med en sådan gubbe om JAG inte får skriva om det. Hallå! Haha!
Hon är på dansbandsveckan. Hoppas att hon använde kondom!!

Fan va TRIST! Eftersom D. Jonny mår så dåligt över det här att hon låg med en från bandet så har hon tjatat på mig att ta bort det här inlägget. Men det tänker jag inte göra, inte ALLT iallafall. Jag tar bort hennes sms bara härifrån. ENBART för att hon är min vän och inget annat.
Fick en ganska tjeck kommentar här om dagen. Hum. Jag vet inte vad jag ska tro. Är det sant är det tragiskt för hans fru, och jag tycker att hon ska lägga in skilsmässa. är det bara en random idiot så ja. Kul.

.. Håll liksom inte på att stoppa in pillen i en massa hål för skojs skull om du inte vill att folk ska få reda på det. Gäller alla med pille!




1 kommentar:

  1. Hälsa D.Jonny som du kallar henne att Kim redan sett ditt inlägg . Kan du ta bort Inlägget för Kims barns skull . Tack ....hans fru

    SvaraRadera