Summa sidvisningar

tisdag 1 mars 2011

igår!

Shiit my mama. Fyfan som det spårade igår haha. Warmings BH gick isönder i söndags, hon tappade bygeln när hon låg och gned sig på en madrass.. igår, ja då gick hennes trosor sönder mitt i natten när hon stod och vrålade på Avenyn.

Vi satt hemma hos mig och pillade till 12 ungefär, efter 12st 7.0% bestämde vi oss för att dra ut och svina. Det gjorde vi.. Drog till Rocbaren och Warming sa "om jag spyr så måste du låta mig få göra det!" OK liksom.

Mm, kirrade mer öl där och sen satte vi oss där Warming sist red en dude. Jag bara "lugnt om vi sitter här eller?" dom bara "jaa!!!!! förfan klar ni får, yey hoo!!" Dom reste sig upp, jublade apploderade, hattarna kom fram, konfetti regnade från taket och det blev ett jävla liv. haha. Apkul.
Dom var från Skellefteå, Warming tyckte det var skit porrit.

As många som tyckte mina skor var skit snygga och porriga - välj själv!

Nu ska Warming åka hem. blää..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar