Summa sidvisningar

måndag 5 september 2011

Alexander Bard

För ett par år sedan träffade jag Alexander Bard tillsammans med de andra två bandmedlemmarna från BWO.. Jag satt i en loge i SVTs källare och hade sjukt kul faktiskt..
Jag vet att jag någonstans har en hel artikel om hela stunden tillsammans med dem, men såklart vet jag inte var..
Men jag mins det här..

Martin sitter och är seriös med en penna och ett papper med mina frågor till bandet, han funderar sjukt mkt och verkligen anstränger sig.
Alexander ligger på rygg i den lilla soffan och gnäller över att den är liten. Bruden i bandet, som jag inte vet vad hon heter, sitter bara och snackade i telefon hela tiden..

Martin läser upp frågorna högt och tänker innan han skriver sitt svar.. Alexander bryr sig inte, han vill bara vila.. Plötslig öppnar han matintaget och uttrycker sina tankar. "Jag vet vad vi måste svara på den frågan, för den kommer dom små småttingarna (Eric Saades fd. band Whats up) aldrig, aldrig att kunna svara på - HAHAHAHA!!!"

Jag trodde att jag skulle dö när han kläckte det..
Bard reser sig upp och säger att han plötsligt blev så kaffesugen..
Han går fram till bordet med kaffetermosar och börjar hälla upp, men det går inte så bra..
"Asså.. Är kaffet slut eller är det bara den här som är väldigt märklig??" Säger Bard och är sur som citron.
"Ehm.. Testa och tryck ner den stora knappen i mitten och pumpa.. Annars så står där två andra bredvid som du kan testa med" svarar jag honom och kollar lite skumt.
"Aha!" Svarar Bard och kaffet flödar svart ner i pappmuggen..
Han går tillbaks och sätter sig i soffan, börjar sörpla i sig kaffet och njuter av sin tionde kopp på, timmens 60 minuter..
"Mmmm"säger han och tar ner koppen. Bard skjuter fram sin underläpp något jävligt enormt och drar den över överläppen och tvättar rent hela mustaschen från kaffedroppar.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar