Summa sidvisningar

tisdag 27 september 2011

Det var ett tag sen..

Ibland blir det bara att jag helt glömmer blir att skriva här, för att jag är för trött liksom..
Det är väl bara att ta det som det är..

Idag hittade jag 500spänn i en av butikerna jag jobbar i.. och sen efter ett par timmar så stack jag upp och jobbade på Avenyn, och tro fan att jag hittade 1000spänn där.. Snäll och ärlig som jag är så lämnade jag in det till butiken.

Dagens höjdpunkt var när jag mötte kelli på Centralen och hon satt och tjata med mig i en timme medan jag jobbade.. Sen fortsatte hon sin resa ner i landet.

Har verkligen haft en JÄTTE toppen dag idag. Förutom en kund som var så jävla otrevlig att han skulle få smaka på skosula! Blev sur för att jag sa tåg till spårvagn och för att jag inte kunde stava på tuska - KAN FAN INTE ETT ORD TYSKA!!!! döööööööööö!

När jag åkte hem för 40 minuter sen var jag helt död för jag var så trött för jag verkligen legat i 150 idag.. Upptäkte att Idol gick både igår och idag. nu kollar jag på det och har det mysigt..

puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar