Summa sidvisningar

söndag 10 juni 2012

Sweden rock 2012

Just nu tänker jag faktiskt inte skriva om HUR jag har haft det. Jag är fruktansvärt svettig, äcklig och hela jag skakar! Fy fan alltså!
Men jag är hemma, hemma hos mamma och Råbban och det känns sjukt najs. Jag mådde röv i går, bergis något som jag hade ätit. Hela fyllan sket sig, bäddade ner mig i tältet, alla var helt nere. Fast att det var några timmar kvar innan vi skulle se Mötley.
Dålig mat och dåligt väder..
Så kom Nina och jag föreslog att jag var super på att åka hem efter spelningen. Det blev alla också. Så bi smällde ihop alla våra saker.. Gick och kollade på Mötley och sen åkte vi hem.
Känslan att komma hem 03.00 och få sova i mammas tempursäng, lord!!
Fyfan för att vakna upp i ett kallt tält idag, skönt att slippa det ;)

Nu fyller jag år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar