Summa sidvisningar

tisdag 12 juni 2012

Mötley Crue 2012

Det var andra gången jag såg Mötley Crue, på SRF nu i lördags/söndags
Första gången var i Globen 6 juni 2007. 
Det här var bättre än vad som tjuttrade ut då...
Såg fan så mkt mer, bättre fågeltjut och allt.
Det var varmt som fan inne bland folken och folk trängdes som in i helvete. Utanför folkmassan där alla stod glest var det jätte kallt.  (.. och en gubbe kom och ville gifta sig med mig :O) annars var det fint faktiskt. jag menar, kan inte ha för stora förväntningar efter 30 år liksom..

När vi stod i globen såg vi inte så bra, fast att vi sket i vår stå plats och susa upp på läktaren för att iallafall få se något. Där var det ju mega HOT hela tiden.. Vince sjöng som en ostämd fiol eller vad Råbban sa och det var kaos.
Jag å råbban stod väl mest och gjorde *US tour 86(? mins inte...) nikki style*
Visst, det var ju najs som fan vi hade sjukt jävla roligt, men ändå ;p

Men för att citera min mamma:
 "ASSÅ...BRA VAR DET 1985.. inte 2012!"


Sweden Rock Festival, 2012!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar