Summa sidvisningar

söndag 10 juni 2012

Björn Ranelid på Sweden rock festival 2012

Alltså.. Det roligaste jag har gjort det här året måste nog vara det här! Alltså jag dog och jag dör!

Så här var det va. Jag vaknar av att Lindas knull snarkade som in i helvete i tältet bredvid mig. Klockan hade slagit 05.00.. Mange och Morgan satt och söp utanför så jag bestämde mig för att joina.. Vilket jag avek när jag insåg vad klockan var. Gick och chillade på den lugna campingen istället, solen stekte.
Den här Morgan var och är en kulle som bodde i campet bredvid. Han hette egentligen något helt annat. Han satt där hos oss och var full och hade inte gått och lagt sig än, heller inget som stod på hans schema att göra!
Kl 08.00 hade alla gått upp, Morgan hade däckat i en stol ute i solen...

(innan SRF hade jag en dröm, att få måla någon helt orange med solpuder i huvudet... Något jag aldrig trodde jag skulle få göra.. Men så kom Morgan.. Och han hade däckat!...)

Jag gick in och hämtade solpudret.. Ett solpuder som var orange metallic typ, som jag fått med från en tidning!
Sätter igång att sminka Morgan.
Han vaknade av att det kittlades till.. "nej men fortsätt du, nu när du ändå har börjat!" sa han, och det gjorde jag.
Ansiktet, håret, öronen....
Jag toppade med lite guldigt glitter på hans hår på slutet.
Oh maj gadd!! Jag dog och jag gör det var gång jag tänker på honom.
När vi åkte hem 20 timmar senare såg han precis lika dan ut, och han hade till och med varit och badat! Haha!

Ranelid blev hans nya namn! Haha!! Fyfan vad folk skrattade när dom såg honom! ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar