Summa sidvisningar

tisdag 4 december 2012

It´s amazing!

Jag vägde mig nyss.. jag skulle inte ha gjort det riktigt men jag kände lite att jag var tvungen, eller att jag ville rättarsagt.
Aa, så gjorde jag det 53.4 . Yey. Hållt på att bolla mellan 54, 55  i ett halvår.. Ha inte gjort något seciellt, levt normalt. Men så kände jag här om dagen att jag vill pressa ner det lite till nyår. För att då är det ändå ett år sedan att jag bestämde mig för att ta tag i ""subway - kroppen"" (ja, för er som inte förstår så blir man fan inte smal att äta subs var dag.. Jobbade som restaurangchef i ungefär 3 års tid så det slank ju ner en och en annan macka liksom. Och det är klart att man krämar på med ost och sås, haha. Nasty annars ju!.. och PLUS för att inte glömma ölen och vinet som slank ner i strupen rellativt ofta)
Fick se en bild på mig fån den tiden. Fyfan. Seriöst.
Jag vet att det var från den tiden för jag hade precis innan jag började där gått ner ca 10 kg pga min fritidsforskning, och kemikalisk hjälp...
Så ja.. Nu flöt jag ut lite som vanligt när jag ska berätta något litet..

Jag bestämde mig nog inte HUR mkt jag skulle trycka ner min vikt, bara att jag skulle se till och inte ha dom där jävla matvanorna som jag hade, subway, BK.. Chillichees och Coca cola! Gott, men fet!
Och jag tycker att det har gått bra faktiskt. Visst så klämmer jag ner en och en annan flådig jävla burgare och äter normalt, men det är inte alls i den mängden som för ett år sed, hehe.
*GAW* JA. Jag tänkte att jag skulle försöka, till på Lördag, att det på morgonen där ska visa 53.0 Om det gör det ska jag festa till det ordentligt med sprit!

Hela målet till nyår är 49.0 men det käns liiite lite långt iväg för dte är ju inte så fasligt lång tid kvar haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar