Summa sidvisningar

måndag 31 december 2012

2012

Jag kollar tillbaks på året som har gått.. sådär snabbt..

2012

- Bestämde mig för att banta, gick ner  11kg.
- Är fortfarande kär å galen i Daniel.
- Åkte till Florida med Råbbin. Åkte överallt, var överallt, Miami 2ggr. oh my!
- Flyttar till Morales i Munkebäck (katten cissi), säger upp lägenheten med 7500:-/månaden 2:a hand i Kålltårp.
- Sweden Rock Festival, kallt och tråkigt, Förutom första kvällen då jag träffade Em från Uppsala :D
- Fick en Resa till Egypten - allt pröjsat å klart. Med mamma och Råbin.
- Köpte ett Ninteno wii (cash jag fick av pappa!!)
- FICK ett DUBBELTÄCKE världens fluffigaste duntäcke!
- Fick ett "nytt Jobb" Börjar där i Feb, Landvetter.
- Blev 25. Under Mötley konserten på SRF.
- Skit sommar, var bara i 14 dagar typ.
- Mitt ben låste sig i tre, eller var det 4 dygn? Jätte länge iallafall.

Ja.. det är väl det. kan inte komma på så mkt mer. Men det räcker väl. haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar